Tegenwoordig doet elke organisatie wel iets met klantbeleving, in welke mate dan ook. Er worden vaak veel CX plannen en customer journey’s gemaakt, maar hier wordt de klant in de praktijk vaak niet blij mee gemaakt. Hoe zorg je ervoor dat je de klantbeleving verbeterd waar de klant zelf echt iets van merkt? Meld je aan voor deze gratis clinic van Beeckestijn Business School en ontdek het!
Datum: 24 juni
Tijd: 13:00 tot 15:00 uur
Locatie: Leusden
Kosten: Gratis
WAT KUN JE VERWACHTEN?
Tijdens deze clinic leer je hoe je een medewerker trots en betrokken kunt maken door hem/haar ‘aan te zetten’ op de klant. Ook leer je hoe je de gemaakte CX plannen en customer journeys van het papier af kunt krijgen en in het hoofd en hart van de medewerker. Dit alles met een verbeterde klantbeleving met relevante interacties als resultaat, waarbij de klant zich gehoord en erkend voelt.
OVER DE SPREKER
Kees Kerkvliet is Managing Director van klantbelevingsbureau TOTE-M en richt zich op het optimaliseren klantbeleving. Met dit bureau creëert, faciliteert en borgt bij waardevolle ontmoetingen tussen medewerkers, het merk en de klant. Daarnaast is hij als Kerndocent verbonden aan de Beeckestijn Business School.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 13:00 tot 15:00 uur (inloop vanaf 12:40 uur)
- De clinic zal te volgen zijn in Leusden (Leusderend 30)