Emotie en magie zijn nodig voor het bouwen aan een sterk B2B merk. Deze aspecten worden vaak over het hoofd gezien door merkenbouwers en daarmee blijven belangrijke zaken liggen. Waarom is dit zo belangrijk en hoe pas je dit toe? Ontdek het tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School!
Datum: 24 juni
Tijd: 09:30 – 11:30
Locatie: Leusden
Dit kun je verwachten
Naast de theorie over emotive branding en het 23+1 model worden inspirerende B2B cases en laten zien en besproken van verschillende organisaties. Daarnaast ontdek je hoe je jouw directie en collega’s van finance kunt overtuigen van het nut van het toevoegen van emotie aan je merk.
Voor wie?
Deze clinic is voor iedereen die in B2B op een marketing/ communicatie-afdeling werkt en meebouwt en werkt aan een organisatiemerk of een productmerk.
Over de spreekster
Maartje heeft al meer dan 20 jaar ervaring met het bouwen van merken in de HR- en softwaresector. Momenteel helpt zij via Marcommit organisaties met slimme Marketing- en PR strategieën. “Van branding en corporate communicatie tot interne- en marketingcommunicatie. Ik geloof namelijk dat als je deze zaken goed op elkaar afstemt je een beter resultaat krijgt.”
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream