Continuum Global Solution, een provider van klantenservice activiteiten, heeft vandaag de uitbreiding aangekondigd van haar strategische samenwerking met Canal Digitaal voor omnichannel klantenservice activiteiten. Canal Digitaal is beschikbaar via satelliet, IPTV en OTT en biedt een uitgebreid en kwalitatief aanbod van alle Nederlandse publieke en commerciële omroepen en een breed scala aan gelokaliseerde thematische en internationale tv-zenders. Als onderdeel van de samenwerking is Continuum verantwoordelijke voor de interacties met eindgebruikers en dealers van Canal Digitaal via inkomende spraak, chat, sociale media en e-mail. De dienstverlening heeft betrekking op klantenservice, verkoop, loyaliteit en technische helpdesk.
“De constante focus op klanttevredenheid en efficiëntie resulteert in de operationele prestaties waarnaar we op zoek zijn”, zegt Andreas Fleschurz, VP Operations, Canal+ Luxembourg. “De flexibele en proactieve samenwerking met het Europese team van Continuum, geleid door Account Leader Ivona Brudna, helpt ons om onze algehele klantenservice en producten- en dienstenportfolio voortdurend te verbeteren”
In Hilversum, Nederland, en Antalya, Turkije, zet het Continuum team van meer dan 65 medewerkers zich elke dag in om de ultieme klantervaring te leveren aan de klanten en business partners van Canal Digitaal. Als gevolg van de COVID-19-crisis worden de werkzaamheden momenteel volledig vanuit huis uitgevoerd.
“We zijn enorm trots dat Canal+ Luxemburg het volste vertrouwen heeft in onze organisatie en de weg die we zijn ingeslagen”, aldus Peter Brouwer, Senior Director Continuum. “Ons toegewijde operationele team demonstreert elke dag onze niet-aflatende toewijding om het maximale resultaat voor Canal Digitaal en haar gebruikers te bereiken. De uitbreiding van ons strategisch partnerschap toont echt hun waardering voor onze voortdurende inspanningen en focus op continue verbetering.”
OVER CONTINU WERELDWIJDE OPLOSSINGEN
Continuum Global Solutions werkt samen met topbedrijven over de hele wereld om klantenservicediensten te leveren via het wereldwijde netwerk van contact centers en de ready@home- oplossing. Klanten vertrouwen op de uitgebreide expertise en best practices van Continuum op het gebied van klantenservice om de ervaring van hun eindgebruikers te verbeteren. De meer dan 17.000 collega’s binnen Continuum maken gebruik van spraak-, chat-, e-mail- en sociale-mediatechnologieën van wereldklasse om opdrachtgevers in meerdere branches te bedienen. Aanvullende informatie over Continuum en onze diensten is te vinden op http://www.continuumgbl.com .
Voor aanvullende vragen kunt u contact opnemen met: Peter Brouwer, Senior Director, via +31655115626 of peter.brouwer@continuumgbl.com