Welke digital marketing trends kun je in 2022 verwachten? Binnenkort verschijnt het Digital Marketing Trendrapport 2022. Op 19 januari neemt Bart Meerdink van Beeckestijn Business School je tijdens dit online event mee in de belangrijke trends uit dit rapport. Ook licht hij toe wat dit voor jou en je organisatie kan betekenen.
Datum: 19 januari
Tijd: 09:30 tot 11:45 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
ONDERWERPEN DIE AAN BOD KOMEN
Bart geeft toelichting op de trends uit het Digital Marketing Trendrapport 2022. Dit zijn een aantal onderwerpen die onder andere aan bod komen:
- Big Tech
- Marketing Ops
- Automatisering Ads & Search
- Consument verleiden tot groenere keuzes
- Digitale roadmap
- Krapte op de arbeidsmarkt
Dit en nog veel meer wordt besproken tijdens dit online event. Daarnaast wordt bekendgemaakt wie de titel Digital Marketing Professional 2021 op zijn naam krijgt. Tijdens dit event kiest de jury een winnaar op basis van een actueel, praktisch & concreet plan.
OVER BART MEERDINK
Bart Meerdink is managing partner bij Beeckestijn en Digital Strategist. Hij heeft een brede achtergrond in digitale marketing en wordt het meest vrolijk van social media, customer experience en slimme conversational toepassingen. De rode draad in zijn werk is hoe je digital zo menselijk en relevant mogelijk maakt.
AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor dit event van Beeckestijn Business School
- Dit event wordt gehouden van 09:30 tot 11:45 uur
- Dit event zal te volgen zijn via een live-stream