Het is niet gemakkelijk om de consument duurzame keuzes te laten maken. Hoe kun je als marketeer de consument verleiden en motiveren om duurzame keuzes te maken? En hoe kun je op een slimme manier aan de juiste insights komen, die je helpen succesvol te zijn met duurzame marketing? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 22 december
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
Let op: deze clinic wordt volledig in het Engels gegeven
VRAGEN DIE BEANTWOORD WORDEN:
- Waarom sustainable marketing anders dan reguliere marketing?
- Hoe zet je de consument centraal als spil van duurzame marketing?
- Welke persona’s zijn er als we kijken naar duurzaamheid?
- Welk gereedschap heb je om gedrag te beïnvloeden?
- Hoe vertaal je de duurzaamheidsdoelstelling van je organisatie naar concrete marketingactiviteiten met impact?
VOOR WIE IS DE CLINIC BEDOELD?
De clinic is bedoeld voor marketeers, insights managers, duurzaamheidsmanagers en beleidsmakers voor wie duurzaamheid een steeds belangrijker onderdeel van hun takenpakket is.
OVER DE SPREKERS
Muriel Arts is oprichter en CEO van IMPACTING Today, business & brands for a better tomorrow. Durk Bosma is, behalve kerndocent bij Beeckestijn, oprichter van het Future of Food Institute.
AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- Deze clinic zal volledig in het Engels worden gegeven
- De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream
- Een Engelse collega uitnodigen? Klik dan hier »