Er is tegenwoordig veel online content en er is overal concurrentie. Er zijn veel nieuwe tools waarbij je jouw doelgroep nog beter kunt bereiken, maar als je de basis niet op orde hebt, dan gaan deze tools ook niet werken voor je. Wat zijn de succesvolle bouwstenen van B2B marketing? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 10 november
Tijd: 09:30 – 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Ingrid Archer bespreekt tijdens de clinic de volgende punten:
- Hoe zakelijke kopers kopen en wat ze van leveranciers verwachten
- Hoe inzicht in de koper, een buyer persona, jou kan helpen
- En, hoe je een contentstrategie maakt die impact heeft
Aan de hand van voorbeelden en praktische oefeningen leer je meer over de succesfactoren binnen B2B marketing: van koper naar de buyer journey naar een pakkende contentstrategie.
Over de spreekster
Ingrid is managing partner en director clients, strategy & succes bij SPOTONVISION. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in B2B-marketing- en communicatie en initieerde succesvolle campagnes in diverse sectoren en is expert op het gebied van buyer persona’s, buyer en customer journeys, contentmarketing en lead nurturing in B2B.
Aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 14:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream