Welke marketingresultaten meet jij?
Het volgen en presenteren van marketing resultaten is meer dan ooit belangrijk om de toegevoegde waarde van jouw marketingactiviteiten aan te tonen. Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School legt Michiel de Watering uit waarom marketing accountability zo belangrijk is (geworden). Je leert het begrip en de werking van het Accountable Marketing Cycle kennen met daarbij een model om de ROI te bepalen en vergelijken.
Datum: 29 september
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur
Kosten: gratis
Te volgen via live-stream
Wat kun je verwachten?
In deze clinic komt het volgende aanbod:
- Waarom marketing accountability zo belangrijk (geworden) is
- De CLV (Customer Lifetime Value)
- Inzicht in nieuwe begrippen FQL en OQL (Finance-, Operations Qualified Lead) als aanvulling op de meer bekende MQL, SAL en SQL.
- Accountable Marketing Cycle.
Belangrijk in een accountable marketing proces is de samenwerking met andere afdelingen: Marketeer je staat er echt niet alleen voor!
Doelgroep
Heb jij ervaring met het opstellen en uitvoeren van marketing plannen of ben jij als ondernemer verantwoordelijk voor je eigen marketing inspanningen? Dan is deze clinic van toegevoegde waarde. Uit onderzoek van Thexton Armstrong Nederland blijkt dat Marketing één van de twee grootste oorzaken van ‘Winstlekkage’ is.
Over Michiel
Michiel is de oprichter van Accountable Marketing en schrijver van de boeken ‘Marketing Kassa’ en ‘Yes! Accountable Marketing’. Daarnaast is hij sinds afgelopen voorjaar partner van Plannuh (the first AI-driven marketing resource management software platform for delivering Operational Marketing excellence).
Aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream