Wij zijn met vlag en wimpel geslaagd voor de ISO certificaten 9001 en 27001. Feedback als “een zeer robuust werkend systeem, erg volwassen en continu gericht op verbeteren”, maakt ons bij VANAD Engage super trots!
Niet het certificaat telt maar de aanpak en wat wij samen met onze partner bereiken.
ISO 9001 is een wereldwijd erkende norm met eisen op het gebied van kwaliteitsmanagement en daardoor een maatstaf voor transparantie en betrouwbaarheid in de markt. Met ISO 9001 kwaliteitsmanagement borgen wij onze continue verbetering. Dit doen wij met behulp van de Plan-Do-Check-Act-cyclus. Kwaliteit en steeds verbeteren zijn belangrijke pijlers van onze klantcontact dienstverlening. Wij zorgen dat iedere klantinteractie waarde toevoegt aan de klantervaring en aan de (klant)doelstellingen van onze partners.
Ieder klantcontact bevat een schat aan waarde om de klantervaring, klantprocessen en bedrijfsresultaten te verbeteren. Onze missie is om ieder contact gemakkelijk, persoonlijk en waardevol te maken. Dagelijks behandelen tienduizenden contacten voor verschillende partners. Dat kan uitsluitend met de hoogste standaarden van informatiebeveiliging. Met onze ISO 27001 certificering voldoen wij aan de wereldwijd erkende norm op het gebied van informatiebeveiliging.