Sinds de pandemie is de wereld enorm snel veranderd. Dit betekent dat er binnen CX ook veel is veranderd. Hoe zorg je ervoor dat je je klanten kan leveren wat ze verwachten? Hoe onderscheid je je van de concurrent? En wat zijn de trends in CX?
Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School krijg je antwoord op deze vragen. Tom de Ruyck geeft je in 1,5 uur zicht op dit speelveld.
Datum: 21 mei
Tijd: 14:00 – 15:30 uur
Te volgen via live-stream
Dit kun je verwachten
Je leert tijdens deze clinic over de trends in CX van voor en na de pandemie, over de veranderende klantverwachting, de levensloop van de klant en wat je hiermee moet & de waarde propositie van morgen.
Over Tom de Ruyck
Tom de Ruyck is een expert in het begrijpen van en samenwerken met consumenten en het creeren van een customer-centric organisatie. Daarnaast is Tom ook gespecialiseerd in het voorbereiden van organisaties op een toekomst vol technologische veranderingen en maatschappelijke uitdagingen. Hij is Managing Partner bij InSites Consulting en verantwoordelijke voor innovatie en het adviseren van grote merken (IKEA, Heineken etc.). Tom geeft daarnaast college bij Beeckestijn over verschillende onderwerpen binnen customer experience technology, consumer trends & digitaal gedrag.
Gratis aanmelden
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 14:00 tot 15:30 uur en is te volgen via een live-stream.