Je wilt dat je reclame leidt tot een positief effect, maar hoe maak je effectief reclame maken voor je product of dienst? Door het toepassen van neuromarketing krijgen we steeds meer zicht op de effecten van reclame.
In deze online clinic van Beeckestijn Business School nemen Vladimir den Baars en Walter Limpens je mee naar de plek waar marketing zijn werk doet: het brein. En ze vertellen over de do’s en don’ts vanuit het neuroperspectief.
Datum: 24 maart
Tijd: 14:00 – 15:30 uur
Te volgen via live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens deze online clinic ga je zelf ervaren wat de rol is van onbewuste processen bij reclameverwerking. Je ontdekt dat breinactivatie voorspeld wat we doen in plaats van wat we hardop denken en vinden. En er worden voorbeelden gegeven van belangrijke learnings. Deze kun je meteen gebruiken om aan de slag te gaan met effectieve reclame-uitingen.
Over de sprekers
Walter Limpens en Vladimir den Baars werken beiden bij neuro onderzoeksbureau Neurensics. Neuro onderzoek maakt gebruik van methodieken die onbewuste brein-activiteit vastleggen. Met een kleine tien jaar ervaring behoort Neurensics tot de voorlopers in deze discipline, waarbij fMRI (brain scanning) van begin af aan de basis vormde.
Gratis aanmelden
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 14:00 tot 15:30 uur en is te volgen via een live-stream.