Service design als methodiek om relevante klantervaringen te ontwikkelen
Graag nodigen wij u uit voor de clinic Service Design door Albert Gast op vrijdagochtend 11 december van 09.30 – 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Een onderscheidende dienstverlening is hét middel voor organisaties om zich te onderscheiden en om klanten aan zich te binden. Hoe ontwikkelt u een voor gebruikers prettige en relevante ervaring die het merk bouwt, onderscheidend is en implementeerbaar is. Hoe vertaalt u dit vervolgens met een goed design naar alle touchpoints?
In deze clinic behandelen we samen vragen als:
1. Hoe wordt de dienst nu ervaren door de klanten?
2. Wat zijn de belangrijkste momenten tijdens de klantreis?
3. Hoe klantgericht is de huidige organisatie?
4. Hoe kunnen we beter differentiëren ten opzichte van de concurrentie?
5. Wat zijn de gebieden waarin we kunnen verbeteren en innoveren?
6. Hoe kunnen we deze inzichten vervolgens vertalen naar de ontwerp van specifieke touchpoints?
Over de spreker Albert Gast
Albert Gast is eigenaar van Think+DO: een design consultancy op het gebied van service design, brand design en social design. Hij heeft diverse service design projecten uitgevoerd voor onder andere Marktplaats, FBTO, Spotta en Zorghotel Bernardus. Hij is tevens docent Service Design bij Beeckstijn Business School en docent Building Brand Equity en Designing Brand Experiences op de TU Delft.
Aanmelden
Kom op vrijdagochtend 11 december 2015 naar deze bijzondere clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09.10 uur. Deelname is gratis.