Hoe ziet de toekomst van online advertising eruit? Ontdek tijdens de online clinic hoe je het gebruik van audiences future proof maakt!
Veel bedrijven maken gebruik van audiences om hun online advertising-campagnes beter te kunnen sturen, vaak op basis van de cookies. Dat browsers als Safari en Chrome hebben besloten dit soort cookies te laten vervallen, vormt een nieuwe uitdaging. Tijdens de online clinic vertelt Fabian van de Wiele hoe je deze uitdaging aangaat en het gebruik van audiences future-proof maakt.
Datum: 23 september
Tijd: 09:30 – 11:00
Locatie: Live-stream
Wat kun je verwachten?
Allereerst kijkt Fabian terug naar het gebruik van audiences gebaseerd op cookies. Wat zijn hier de typische use cases en best practices? Aan de hand van enkele voorbeelden in SEA, Facebook Ads en display advertising laat hij zien op welke manieren deze audiences gebruikt worden.
Andere onderwerpen die aan bod komen:
- Wat is er precies aan de hand met de cookie?
- Wat kun je in plaats van de cookie verwachten?
- Wat is de impact van de veranderingen op jouw gegevens?
- Hoe activeer je op een efficiënte manier CRM en offline data in je campagnes?
Na afloop van de clinic heb je de handvatten om dit alles ook duidelijk uit te leggen aan collega’s en partners.
Over Fabian
Fabian Van De Wiele begon 20 jaar geleden zijn carrière in digital. Als 16 jarige met z’n eigen websites, al gauw als zelfstandige die leefde van website inkomsten, en sinds 2014 als oprichter en CEO van het Brusselse CLICKTRUST, dat inmiddels 21 mensen in dienst heeft en zich gespecialiseerd heeft in data driven advertising. Fabian heeft 3 kinderen, sport graag en als hij geen presentaties staat te geven of voor te bereiden zit hij meestal te lezen en test cases te bedenken voor nieuwe inzichten.
Aanmelden
Meld je gratis aan voor clinic op vrijdag 23 september van Beeckestijn Business School. Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie over de live-stream. Aanmelden >>