De building blocks van de transformatie van klantcontact naar customer journey
Graag nodigen we u uit op vrijdagmiddag 30 oktober 2015 van 13.00 – 15.00 uur voor een inspirerende Engelstalige clinic over klantcontact, klantervaring en customer centric transformatie bij Beeckestijn Business School.
Een groeiend aantal organisaties is druk bezig de klantreis te ontwerpen of op z’n minst duidelijk te krijgen wat een klant daadwerkelijk ervaart en beleeft tijdens het contact met een organisatie. De optelsom van klantervaringen is in hoge mate bepalend hoe uw merk en bedrijf gewaardeerd worden. Klantgerichtheid, focus op de klant of customer centricity zijn dan de ‘strategieën’ die daarbij worden genoemd. De ervaring leert ons dat er building blocks zijn om de gewenste Customer Experience te realiseren. Hüseyin Güngör laat daarom met praktische cases zien hoe u een dergelijk klantreis optimaliseert door de building blocks van Customer Centric transformaties toe te passen:
- het creëren van een realistische klantvisie
- het ontwerpen van branded klantervaringen tijdens bepaalde klantreizen
- uitlijnen van processen, bedrijfsvoering en KPI’s met customer journeys
- het creëren van een goed presterende organisatie en het betrekken van werknemers
- gebruikmaken van big data om een goede klantervaring neer te zetten
- het leveren van digitale oplossingen tijdens de meest impactvolle klantreizen
- het managen van de transformatie
Een voorproefje over transformatie en de bouwstenen kunt u hier lezen.
Over de spreker
Dr. Hüseyin Güngör is directeur Customer Experience bij VODW en deed de afgelopen twintig jaar ruime internationale managementervaring op in banking, marketing en strategy consulting. Zo bekleedde hij diverse leidinggevende posities, waaronder als manager bij HSBC en als marketing manager bij Philips en als Global Customer Experience Expert bij McKinsey. In 2004 richtte Güngör zijn bedrijf Emotional Loyalty Consulting op, gespecialiseerd in het ontwerpen van customer experience programma’s voor Europese organisaties uit uiteenlopende sectoren. Hij is tevens ook de auteur van “Achieving Emotional Loyalty with Customers” en hij geeft daarnaast lezingen op het gebied van marketing, CRM en CEM.
Aanmelden
Meld u snel aan voor deze bijzonder inspirerende clinic over de building blocks van uw customer journey en kom op vrijdag 30 oktober 2015 naar Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 uur tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 9.10 uur. Deelname is gratis.