VANAD Group staat op de 5e plek in de top 17 facilitaire contactcenters in Nederland. “Daar zijn we trots op!” is de eerste reactie van Yvonne de Keijzer, general manager VANAD Engage, “Deze plek past bij ons missie en visie: Dagelijks het verschil maken door digitale toepassingen en door persoonlijk klantcontact te bewaren voor de relevante momenten om continu waarde toe te voegen,” aldus Yvonne de Keijzer. In dit artikel blikt ze terug op het afgelopen jaar.
Terugkijken op een jaar dat alweer snel voorbij is gegaan, is een beetje cliché. En toch is het goed om te doen, want er is weer zoveel om trots op te zijn.
Voor ons een jaar waarin wij een ongekend groot aantal mensen hebben geworven en opgeleid. Mensen die nu dagelijks het verschil maken voor onze (eind)klanten. Het eerste half jaar alleen al hebben wij onder andere 150 klantexperts aangetrokken voor één van onze nieuwe partners: Transavia.
Veel van wat wij doen, vindt achter de schermen plaats, maar is daarmee zeker niet minder belangrijk. Wij hebben grote stappen gezet in de verdere digitalisering van onze recruitmentprocessen. Een mooie combinatie van onze eigen technologie als basis en out of the box denken in hoe wij die daarvoor konden inzetten. Slim werken met wat je al hebt en gebruik maken van je kracht blijven weer ingrediënten voor succes.
Wees trots op wat je hebt bereikt en veel succes in 2020! Het wordt weer een prachtig jaar.
Team VANAD
Yvonne de Keijzer