De technische ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. We horen uitdrukkingen zoals Omnichannel, Digitalisering, Cloud, Artificial Intelligence, Chatbot, Knowledge Management en zo verder. En fabrikanten roepen tegelijk en allemaal even hard dat alles mogelijk is.
DDM Consulting probeert graag duidelijkheid in de verwarring te scheppen en kiest niet voor geschreeuw maar voor een oplossing, die inderdaad technisch voorop loopt maar tegelijkertijd aangeeft wat wel en niet kan.
Daarom introduceert DDM Consulting met genoegen haar nieuwe technische partner Telia Ace. Telia Ace is onderdeel van het Zweedse Telia Sonera. Telia-Ace is een complete enterprise state-of-the art oplossing maar dan met Scandinavische robuustheid en degelijkheid.
Graag nodigen wij u uit voor ons introductie-seminar:
// Agenda:
Opening
Welcome and Introduction
Rijk van Ooijen | Marketing Manager DDM Consulting
Overview Telia-ACE
Telia ACE, the leading Contact Center solution in the Nordics and Baltics goes Europe.
Fredrik Lemming | Head of sales Telia Contact Center
Mystery Speaker
An academic view on Artificial Intelligence.
? | ?
Break
Customer Case
Resurs Bank – Delivering state of the art Customer Service across the Nordics, from traditional Customer Service to Customer expereince.
Gustav Lindhé | Nordic Business Support Director
Demo Session
Discover and experience Telia ACE capabilities in real life.
Jonas Fogelberg | Telia ACE Specialist
Networking & Drinks
// Locatie
De Jachthoorn
Doornstraat 11, 2550 Kontich (BE)
// Inschrijven
Inschrijven kan via event@ddmconsulting.eu
Wij begroeten u graag op donderdag 12 december 2019 in Kontich (BE).
Klik hier voor een showcase van Telia-ACE

