8 november 2019 door Beeckestijn Business School
AR en VR, volgens Google de grote revolutie na de invoering van de mobiele telefoon, maar wat kan je ermee? Hoe kan je het inzetten voor jouw bedrijf? Op vrijdag 29 november 2019 organiseert Beeckestijn Business School een interactieve clinic waarin Jeroen van der Borght je vertelt over de huidige staat van de techniek en wat er beschikbaar komt in de nabije toekomst.
AR & VR
Ar en VR zijn volgens grote techreuzen zoals Google, Facebook en Apple de volgende revolutie in het gebruik van computers na de mobiele telefoon. Ze verwachten dat binnen afzienbare tijd iedereen dagelijks een van deze technieken gebruikt. Klinkt goed, niet? Maar wat kun je er nu echt mee? En nog belangrijker hoe en waar kun je het nu al inzetten voor je bedrijf?
Aan de hand van een brede range aan cases dwars door verschillende vakgebieden, van marketing tot aan bedrijfstools, krijg je voorbeelden van AR en VR projecten die op dit moment al waarde toevoegen aan bedrijfsprocessen. Daarnaast laat Jeroen zien hoe je deze innovatieve techniek kan implementeren in jouw organisatie, door een idee om te zetten naar een prototype en uit te werken tot een functioneel product.
WAT KUN JE VERWACHTEN?
Tijdens de clinic komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Wat is de huidige staat van de techniek en wat is er beschikbaar in de nabije toekomst?
- Toegevoegde waarde van immersive content aan de hand van aantal cases in verschillende sectoren.
- De eerste handvaten om “een goed idee” ook uit te laten groeien tot een bruikbaar en behapbaar product
VOOR WIE IS DEZE CLINIC INTERESSANT?
- Product of marketing- managers van merken die innovatie als kernwaarde hebben
- Managers of directeuren, die aan de slag willen met het innoveren van hun bedrijfsprocessen
OVER DE SPREKER
Jeroen van der Borght is medeoprichter en concept & strategy director bij Studio05. Hij helpt daar bedrijven en merken met het vertalen van wensen tot innovative concepten en concrete producten. Studio05 bestaat meer dan 10 jaar met als laatste jaren een volledige focus op immersive content, waarbij het werkt voor national & internationale bedrijven zoals o.a. Monster Energy, VGZ en Prologis.
AANMELDEN
Kom op vrijdag 29 november 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09.30 – 11.30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Meld je gratis aan >>