Marketeers hebben vandaag de dag meer data ter beschikking dan ooit, maar worstelen om deze te combineren tot een volledig 360 graden klantbeeld. Customer data platforms (CDP) beloven dit probleem voor marketeers gemakkelijk op te lossen.
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic Customer Data Platforms, het antwoord voor marketeers? door Roger Wegh, Michel Brakenhoff en Mark Cartigny op vrijdag 17 mei van 13.00 tot 15.00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
In de clinic komt het volgende aan bod:
- Wat is een Customer Data Platform en hoe verschilt deze met andere oplossingen in het Marketing Technology landschap zoals Marketing Automation, DMP’s en CRM
- Welke voordelen biedt een CDP oplossing
- Wat zijn de belangrijkste kenmerken en functies van een CDP
- Demo van een CDP
- Wat zijn de belangrijkste CDP Use Cases
- Werken aan een Use Case opdracht in groepjes
Over de sprekers
Deze clinic wordt gegeven door Roger Wegh, Michel Brakenhoff en Mark Cartigny van Squadra Groep, experts op het gebied van Customer Engagement, Customer Data Management en Customer Data Platforms. Squadra is een kennis gedreven organisatie, kennispartner en voorzitter van de expertgroep Customer Engagement en gold partner van het onafhankelijk Customer Data Platform Institute (David Raab).
Aanmelden
Kom op vrijdag 17 mei 2019 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 tot 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Meld je gratis aan!