Online personalisatie is dé volgende stap voor marketeers en ondernemers die meer uit hun (mobiele) website willen halen. De techniek is er klaar voor om de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon te communiceren. De tools schieten als paddenstoelen uit de grond. Welke tool moet je kiezen? Moet je wel beginnen met de tool, of start je eerst met het in kaart brengen van een online personalisatie raamwerk? Waar kan je de meest impact maken en hoe zorg je dat je dialoog ook impact maakt?
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic Online personalisatie in de praktijk door Martin van Kranenburg op vrijdag 17 mei van 09:30 tot 11:30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
In deze clinic geeft Martin een vervolg aan de clinic van vorige zomer “Online personalisatie, hoe pak je het aan”. Daarbij presenteren Wieger Waardenburg (Bureau Fris Online, B2B) en Arjan van Hartesveldt (TMG, B2C) allebei een case waarbij online personalisatie in de praktijk succesvol is toegepast.
Kortom, laat je inspireren en leer hoe je online personalisatie kan inzetten om je conversie structureel te verhogen.
Over de sprekers
Martin van Kranenburg is één van Nederlands grootste conversiespecialisten en docent bij Beeckestijn. Hij helpt graag anderen ondernemers en marketeers om van zoekers boekers te maken. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van websites. Martin heeft aan de wieg gestaan van bekende Nederlandse reiswebsites zoals D-reizen en Micazu. Martin is een gepassioneerd spreker, docent en expert op het gebied van usability, conversie en neuromarketing. Martin is de schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden ‘, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence ‘.
Wieger Waardenburg is een enthousiaste online marketeer met 15 jaar ervaring. Met zijn internetbureau Fris Online helpt hij met name MKB bedrijven die in B2B markten actief zijn om meer online rendement te halen. Door te denken (strategie) en te doen (websites, online marketing en… website personalisatie). Tijdens de presentatie neemt Wieger je mee in de wereld van personalisatie van websites binnen B2B omgevingen. Hij verwent je met termen als first-view personalisatie, personalisatie op organisatie-eigenschappen en website personalisatie binnen de fase van de customer journey. Naast het benoemen van een aantal mogelijkheden, deelt Wieger ook zijn ideeën over hoe je dat in de praktijk kunt doen!
Arjan van Hartesveldt loopt al een tijdje mee in de wondere wereld van online en heeft zich verdiept in online personalisatie vanuit de overtuiging dat marketing zinvol en relevant moet zijn. Hij is werkzaam bij TMG Digital waar hij de marketing doet van de dagdeals die aan lezers van De Telegraaf en andere consumenten worden verkocht. Tijdens zijn presentatie vertelt hij over personalisatie in de media industrie. De traditionele uitgevers die online grote doelgroepen bereiken weten daar veel over. Die data kunnen zinvol ingezet worden voor personalisatie waarmee positieve resultaten zijn geboekt die graag deelt. Hij behandelt een aantal cases die inzicht geven in de effectiviteit van online personalisatie, maar zullen ook kritisch kijken naar de beperkingen en de noodzaak van personalisatie.
Aanmelden
Kom op vrijdag 17 mei 2019 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09.30 – 11.30u bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09.10 uur. Meld je gratis aan!