Beverwijk, 4 maart 2019 – Op 1 maart 2019 is Garrieb van Schaik, voormalig account manager bij Leaddesk, gestart als Business Consultant Benelux bij Codelogic. Hierbij wordt hij mede verantwoordelijk voor het aanbrengen van nieuwe klanten voor Steam klantcontact software in de Benelux en het onderhouden van de waardevolle klantrelatie tussen de klant en Codelogic.
“Door zijn uitgebreide sales ervaring bij softwaredienstverleners, callcenters en callcentersoftware leveranciers heeft Garrieb kennis van de markt en de problematiek waar onze klanten mee te maken hebben. Dat maakt hem de ideale Business Consultant voor Steam. Hij spreekt de taal van de klant en kan meteen met de klant aan tafel om te ondersteunen bij het optimaliseren van hun bedrijfsvoering”, aldus Daniël Cools, CCO bij Codelogic.
Garrieb: “Inmiddels ben ik al ruim 2-3 jaar aan het werk in de wereld van klantcontact software. Ik maak de stap naar Codelogic omdat ik een prachtige bijdrage wil leveren en we gezamenlijk mooie mijlpalen kunnen bereiken. De roadmap, visie en het team hebben bij uitstek de doorslag gegeven om hier aan de slag te gaan.”
Codelogic ontwikkelt en levert oplossingen voor de optimalisatie van klantcontact. Met Steam connect klantcontact software en Intovoice voor hardware en telecommunicatie, biedt Codelogic handvatten om efficiënt met klantcontact om te gaan. Doordat Codelogic veel ervaring heeft in klantcontact kunnen zij klanten ook adviseren en begeleiden in het optimaliseren van het klantcontact via alle kanalen.
Codelogic is al 6 jaar op rij één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland en staat al 2 jaar op de lijst van de fast 50 als het gaat om snelst groeiende ICT bedrijven in Nederland.