Met het toenemende aantal webshops en groei in online bestedingen is het voor retailers een continue uitdaging om consumenten te boeien, binden en terug te laten komen. Echt contact, een connectie met je klant maken, is essentieel om verschil te maken.
Om retailers te inspireren en te helpen groeien in de digitale transformatie organiseren we op dinsdag 19 maart een Learn & Go, een interactieve sessie in een exclusieve setting en informele sfeer. Jij bepaalt als deelnemer de inhoud van de sessie door van te voren jouw vragen kenbaar te maken.
Retailexperts
Cor Molenaar, retailexpert en hoogleraar e-marketing, deelt tijdens deze sessie zijn visie op alle retailtrends en -ontwikkelingen. En Richard Padt, manager klantenservice Blokker, deelt zijn best practices over de trendbreuk in klantcontact.
Wil je met vakgenoten sparren tijdens de Learn & Go? Meld je hier direct aan! Om interactie zoveel mogelijk te prikkelen en ruimte te bieden, hebben wij 12 plekken per sessie te vergeven. Deze sessie is alleen voor eindgebruikers.