Sinds 2016 beschikt Codelogic, als één van de weinige callcenter software leveranciers, over de waardevolle ISO 9001 en ISO 27001 certificaten. In december vond een audit plaats, die met succes doorlopen is. Het komend jaar is het bedrijf weer ISO-gecertificeerd.
ISO 9001 dé norm voor kwaliteitsmanagement.
ISO 9001 is dé wereldwijd erkende norm op het gebied van kwaliteitsmanagement. Met de ISO 9001-certificering toont Codelogic aan haar kwaliteitsmanagement te hebben geïntegreerd in haar strategie en bedrijfsprocessen. Daarmee is de kwaliteit van het hele proces, van productontwikkeling tot klanttevredenheid, gegarandeerd.
ISO 27001 norm voor informatiebeveiliging
ISO 27001 is een wereldwijd erkende norm op het gebied van informatiebeveiliging. Met de certificering hiervoor bewijst dat Codelogic dat de veiligheid van de gegevens van haar klanten de hoogste prioriteit heeft. Alle risico’s zijn op de juiste manier afgedekt. Codelogic voldoet hiermee aan alle eisen rondom informatiebeveiliging en aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Voldoen aan wet- en regelgeving
Het gaat bij contact-, callcenters en opdrachtgevers vaak om de uitwisseling van vertrouwelijke informatie. De behoefte aan privacy en veiligheid is daarom groot. Willen deze bedrijven voldoen aan de huidige wet- en regelgeving, dan is deze ISO certificering een absolute vereiste.
Codelogic is, met Steam, één van de weinige leveranciers in de contactcenterbranche die gecertificeerd is voor de hele bedrijfsketen: van de dataserver tot onze Steam-software. Als de klant ook ISO-gecertificeerd is, sluiten we de keten met ook de werkplek erbij.