In oktober is Sitel Group uitgeroepen tot winnaar van de Frost & Sullivan CC Award op de 14e editie van Customer Contact West: a Frost & Sullivan Executive MindXchange. Sitel Group was de beste in de categorie “Work Hard, Play Hard”.
Bedrijven over de hele wereld maakten kans op deze award door een video van 90 seconden in te sturen die laat zien wat hun contactcentercultuur zo bijzonder maakt. Door een jury bestaande uit experts uit de contactcenterindustrie, analisten van Frost & Sullivan en deelnemers van eerdere edities werd Sitel Group uitgeroepen tot de uiteindelijke winnaar.
“We zijn enorm trots op deze Frost & Sullivan Customer Contact West CC Award “, aldus John Thompson, Vice President of Business Development bij Sitel Group. “We zijn trots op onze positieve en sprankelende people first cultuur en het is een eer om hier erkenning voor te krijgen met zo’n onderscheiding – dit is vooral een award die onze mensen in de picture zet”.
De CC Awards zijn de “People’s Choice Awards” van de klantenservicebranche en belonen nieuwe en innovatieve ideeën en initiatieven in diverse categoriën. De winnende video bekijk je hier!
Sitel Group is een organisatie gespecialiseerd in Customer Experience Management. Voor meer informatie: http://www.sitel.com/nl