Hoe emotie klanten oplevert. Een schadeformulier? Dat vullen uw klanten online in. Informatie nodig over de polis? ‘U vindt alles op onze site.’ Extra vragen? ‘Onze chatbot staat u dag en nacht te woord.’ Ja, wat zijn ze handig, al die digitale … Lees verder
De 5 populairste blogs van Sitel Nederland in 2018.
Gelukkig nieuwjaar! Het is inmiddels 2019 maar we kijken nog graag met u terug op een geweldig 2018, helemaal voor de wereld van Customer Experience (CX) en klantcontact. Het jaar zat bomvol mooie ontwikkelingen en trends in onze branche; van … Lees verder
Hoe de millennialgeneratie ontwikkelingen in de reisbranche domineert.
Een digitaal georiënteerde generatie drukt nu haar stempel op ontwikkelingen in de reisbranche: de millennials. Ze zorgen voor recordomzetten, maar gooien het spel ook op z’n kop. Zomaar een voorbeeld: Booking.com voorspelt dat er in 2020 meer dan … Lees verder
Sitel Group wint Frost & Sullivan Customer Contact CC Award.
In oktober is Sitel Group uitgeroepen tot winnaar van de Frost & Sullivan CC Award op de 14e editie van Customer Contact West: a Frost & Sullivan Executive MindXchange. Sitel Group was de beste in de categorie “Work Hard, Play … Lees verder
Van pasjes naar appjes: de klantenbinding van de toekomst.
De meeste portemonnees bulken ervan: klantenpasjes. Hiermee sparen uw klanten vlijtig voor punten en kortingen. De loyaliteitsprogramma’s die eraan ten grondslag liggen, zijn een belangrijke tool voor klantenbinding. Maar let op: door de digital … Lees verder
Whitepaper: Customer Experience trends in de Retail.
CX Retail Trends Waarom de retail klaar is voor een revolutie. In deze whitepaper brengen onze retail-experts de nieuwste trends in de markt onder de aandacht en leggen uit hoe je optimaal kunt profiteren van alleen maar versnellende digitale … Lees verder
Customer Experience Outsourcing
Wij zijn partners. Wij zijn leiders. Wij zijn experts. Wij bieden maatwerkoplossingen voor klantenservice aan onze gediversifieerde klantendatabase in alle stadia van de reis van de klant. Met onze operationele uitmuntendheid, voortdurende focus op … Lees verder