VANAD Group heeft twee Rotterdamse events in het vooruitzicht. Maandag 19 november is de uitreiking van de Rotterdamse Ondernemersprijs waar de CX-organisatie voor genomineerd is. Het ondernemende karakter en ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit is terug te zien in het initiatief van de rondetafelsessies. Doel van de sessies is voor (klant)relaties om op de hoogte te raken van wat er speelt bij andere bedrijven en ervaringen uitwisselen. Woensdag 13 december staat in het teken van WhatsApp als klantcontactkanaal, in hartje Rotterdam.
Uit het jaarlijkse partnertevredenheidsonderzoek van VANAD Group kwam naar voren dat er behoefte was om ook met andere bedrijven te sparren over CX-gerelateerde onderwerpen. De organisatie voegde daad bij woord door (klant)relaties bij elkaar te brengen in rondetafelsessies. Vorige maand vond de eerste sessie plaats over chatbots in Amsterdam. ‘Een leuk initiatief en in korte tijd veel geleerd’ was één van de reacties van de deelnemers. De terugblik op de sessie is hier terug te lezen.
Komende maand is het gespreksonderwerp WhatsApp als klantcontactkanaal, dit keer georganiseerd in Rotterdam. Met miljoenen gebruikers is het niet zo gek dat steeds meer bedrijven WhatsApp gebruiken om te communiceren met hun klanten. Tijdens deze sessie wordt de impact van WhatsApp als (extra) kanaal op klantenservice-organisaties gedeeld, net als de successen en valkuilen, maar ook: wat is het effect op alle kanalen?
Datum & locatie
Datum: donderdag 13 december
Tijd: 16:00-19:00 uur
Locatie: Rotterdam
Aanmelden
Wil je met vakgenoten mee sparren over het gebruik van WhatsApp in klantcontact? Zowel experts, ‘beginnelingen’ als ‘nieuwelingen’ op WhatsApp-gebied zijn welkom om de sessie bij te wonen. Meld je direct aan via deze link! Om interactie zoveel mogelijk te prikkelen en ruimte te bieden, hebben wij een beperkt aantal plekken per sessie te vergeven. Let op: deze sessie is alleen voor eindgebruikers.
Meer info
Meer weten? Neem contact op met Mandy Bouman: 06-22202424 of mandy.bouman@vanadgroup.com