Beeckestijn Business School nodigt je graag uit op vrijdag 31 augustus 2018 voor de clinic ‘Web 5.0 en het effect op de Online Marketingmix 2020′ door Patrick Petersen van 13:00 – 15:00 uur in Leusden.
De opkomst van de 5.0 digital marketing mix
Deze digital marketingmix 5.0 vormt de kern van het zesde deel van bestseller Handboek Online Marketing (HOM6) en voegt een extra dimensie toe aan de uitgeholde inzet van digital marketing en de prikkelende demanding customer. Na de noodzakelijke interactie (digital marketing 3.0), brede datavergaring (4.0) vormt de digitale disruptie de kern van de vijfde generatie van digital marketing.
Patrick Petersen heeft anderhalf jaar aan het HOM6 (Boom uitgevers Amsterdam/Adfo groep) gewerkt en het crossmediale boek kent bijdragen van onder andere de directeur van Beeckestijn Hans Molenaar, kerndocent Egbert Jan van Bel en andere topexperts als Steven van Belleghem (winnaar PIM Marketing Literatuurprijs), Cor Molenaar, Mischa Coster, Henry Robben (Nyenrode Business Universiteit), Igor Beuker, Michiel Veenstra (3FM) en Wijnand Jongen (CEO Thuiswinkel.org).
Wat kun je verwachten tijdens deze clinic
- wat is Web 5.0;
- welke disruptieve ontwikkelingen ons tot een vijfde generatie van online marketing hebben gebracht;
- the demand generation: De invloed van de crossmediale demanding consumenten;
- de focus op de ultieme customer experience met inzet van mixed reality;
- de noodzaak van platformdenken;
- de revolutie in (content) engagement en klantrelaties;
- de Enterprise of Things en impact op digital marketing;
- een oefening op basis van een praktisch model uit het Handboek Online Marketing 6.
Aan het einde van de clinic zijn er 5 exemplaren van Handboek Online Marketing te winnen!
Over de spreker en auteur Patrick Petersen
Auteur, ondernemer, spreker, vlogger en docent Patrick Petersen RDM MA MSc heeft niet alleen een verleden als mislukt acteur en voetballer, maar begon vanaf 1993 – 25 jaar geleden – als een van de eerste “Webmarketeers” organisaties, zoals Gant USA, de Trendhopper Holding, Heijmans, Rabo Vastgoed, Appoint, MTV Europe, Blauwhoed, Coolcat, T-mobile, OHRA, DELTA, Nationale-Nederlanden, IKEA International, Yahoo! Asia en Hästens bedden, bij te staan in hun digitale transformatie. Als energiek self-disruptor heeft Petersen tussen 2014 en 2017 aan de London Business School & Finance en Genova Business School zijn brede kennis ge-upgraded en onderzoek gedaan naar de impact van mixed reality op de toekomstige customer experience en de digital marketingmix 5.0.
Tevens doceert Patrick al lange tijd bij Beeckestijn Business School en publiceert hij regelmatig bij diverse marketingblogs en is een veelgevraagd spreker op congressen.
Meld je nu aan!
Kom op vrijdag 31 augustus 2018 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School van 13:00 – 15:00 uur. Aansluitend zal de overhandiging van het 1e exemplaar van het Handboek Online Marketing – deel 6 plaatsvinden door Hans Molenaar. Meld je gratis aan!
Locatie Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur.