24 uur per dag, 7 dagen per week staat het frontoffice in Den Haag klaar om vragen uit alle windstreken te beantwoorden. In vier talen. De afgelopen jaren heeft het Ministerie van Buitenlandse Zaken sterk geïnvesteerd in de vernieuwing van dienstverlening. En het Ministerie is nog niet klaar.
Hoe ontwikkelen zij deze dienstverlening verder in de komende periode? En wat zijn de uitdagingen in een complexe wereld, met ook 140 ambassades die invloed hebben op deze dienstverlening? Deze en meer vragen komen aan bod in deze interactieve sessie.
Op 19 april neemt Daniël Timmermans je tijdens Multichannel Conference mee in hun uitdagingen. Zien we u daar?
Over de spreker:
Daniël Timmermans
Daniël is altijd gericht op de vraag hoe de overheid mensen zo goed mogelijk kan helpen, met als resultaat simpele en menselijke dienstverlening. Inmiddels is hij ruim 15 jaar werkzaam als manager binnen dienstverlening in de overheid. Zowel bij de Rijksoverheid (ministerie van Algemene Zaken en nu Buitenlandse Zaken) als gemeenten en uitvoeringsorganisaties zoals het CAK.