Een uitstekende (omnichannel) klantbeleving ontstaat wanneer een klant in haar customer journey op alle ’touch points’ ‘’uitstekend’’ wordt geholpen. Een negatieve ervaring blijft vaak hangen en resulteert doorgaans in een slechte klanttevredenheid beoordeling. Omnichannel klantcontact kenmerkt zich door het afstemmen van alle interactiekanalen waarbij de klant centraal staat. Wanneer u dit goed georganiseerd heeft, krijgt een klant ongeacht zijn gekozen communicatiekanaal altijd dezelfde klantbeleving. Een kanaal overstijgende integrale rapportage is hierbij van groot belang. Klantbeleving staat centraal. Transacties worden per kanaal per klant in beeld gebracht en vormen de basis voor de noodzakelijke klantinzichten voor upsell en service. Mobiele en sociale kanalen spelen een belangrijke rol.
Het doel van Frontline is het continu creëren van waarde bij onze opdrachtgevers. De gecreëerde waarde uit zich niet altijd in geld, maar zit ook in aspecten als: klanttevredenheid, medewerker tevredenheid en kwaliteit van dienstverlening. Door het leveren van oplossingen, delen van kennis, expertise en netwerken creëren we samen nieuwe waarde die zich vertaald naar innovatie, besparingen (direct en indirect) en tevredenheid.
Frontline nodigt u uit om samen met ons de trends in klantcontact, vergroten van de klantbeleving, efficiënter werken en de toekomst van klantcontact te bespreken. Laat u inspireren wat vandaag de dag allemaal mogelijk is op het gebied van customer care. Dit kan zowel bij u op locatie of bij ons op kantoor in Vianen. Stuur ons uw gegevens via het webformulier. Wij nemen dan contact met u op om een inspiratiesessie in te plannen.