Graag nodigen wij je uit voor de clinic ‘Customer journey mapping: de inspirerende praktijkcase van de HAN‘. De clinic wordt gegeven door Simone Marks van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) en Katja van Wel van TOTE-M. De clinic vind plaats op vrijdag 23 juni 2017 van 13.00u- 15.00u bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Hoe help je studiezoekers om de optimale studiekeuze te maken?
Deze clinic combineert de inspirerende praktijkcase van de HAN Student Journey met een inkijk in de Customer Journey Mapping methodiek van TOTE-M.
Wellicht kan je je het nog herinneren: de zoektocht naar de juiste studie én een passend opleidingsinstituut waar jij je thuis zou voelen. Veel jongeren ervaren het kiezen van een opleiding als een heel spannende en grote, levensbepalende keuze. De één maakt lijstjes en gaat afvinken, de ander laat zich vooral leiden door de sfeer tijdens het bezoeken van open dagen. Weer een ander gaat te rade bij zijn of haar ouders want zij kennen je tenslotte het beste.
De HAN wil jongeren stimuleren en helpen om een bewuste studiekeuze te maken. Hoe kan je hen daar als onderwijsinstelling het beste bij ondersteunen? Door het in kaart brengen van deze Student Journey zijn inzichten naar voren gekomen die helpen om de studiezoekers nog beter te kunnen begeleiden in deze zoektocht.
Laat je inspireren door de HAN hoe je beter in de behoeften en wensen van jouw klanten of potentiële kan voorzien. Daarnaast leer je tijdens de clinic ook hoe je ervoor zorgt dat er daarna ook concrete verbeteringen gerealiseerd worden.
Door wie?
Simone Marks is senior Marketing & Communicatie Adviseur bij de HAN en is verantwoordelijk voor voorlichting en werving van jongeren voor de Bacheloropleidingen. Hiervoor was zij als Marketeer en Manager Marketing Intelligence werkzaam bij educatieve uitgeverijen ThiemeMeulenhoff en NijghVersluys.
Katja van Wel is Senior Consultant bij TOTE-M. Katja ondersteunt opdrachtgevers zoals de HAN om een relatie met klanten en potentiële klanten op te bouwen en te doen bloeien. Daarnaast is Katja docente voor verschillende opleidingen op het gebied van customer experience bij Beeckestijn.
Aanmelden
Kom op vrijdag 23 juni 2017 naar deze nieuwe clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Deelname is gratis.