Beter Horen heeft gekozen voor Mtel als partner op het gebied van klantcontact. Het hoofdkantoor, de klantenservice en alle 180 Nederlandse vestigingen worden binnenkort aangesloten op het netwerk van Mtel. Omdat Beter Horen deze diensten gaat afnemen uit de cloud beschikken zij straks over één centraal systeem.
De communicatieomgeving van Beter Horen bestaat uit een drietal diensten om te zorgen voor een optimale bereikbaarheid. Het hoofdkantoor en de vestigingen gaan gebruik maken van Online Bedrijfstelefonie van Mtel. Om de inkomende klantcontacten te stroomlijnen is gekozen voor de dienst Online Routing Manager in combinatie met het Online Contact Center.
Met het Online Contact Center van Mtel beschikt Beter Horen over een oplossing waarbij de klanten over verschillende kanalen binnen eenzelfde omgeving kunnen worden geholpen. Dit zorgt dat de klant gemakkelijk contact kan opnemen via chat, per e-mail of via de telefoon. Dankzij slimme integraties met verschillende CRM systemen van Beter Horen worden deze klanten daarnaast persoonlijker geholpen.
Lees hier meer over de samenwerking tussen Beter Horen en Mtel!