Tijdens Multichannel Conference 2017 faciliteren Tracebuzz, Verint en Frontline een tweedaags programma over customer journeys in het Gate 2020 Theater. Gate 2020 is de gezamenlijk opgerichte naam voor dit theater wat staat voor dé plek op Multichannel die je meeneemt naar het jaar 2020 en verder, met visie en door inspiratie van vooraanstaande klanten en sprekers. Gate 2020 is een exclusieve plek waar de bezoekers inchecken in de business lounge en genieten van een unieke beleving op Multichannel.
Wat is Multichannel Conference?
Multichannel Conference 2017 staat op 19 en 20 april in het teken van een volledig gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen. Uw klanten zijn al onafhankelijk van tijd, plaats en channel. Nu is het uw beurt. Het event biedt u, als professional in e-commerce, marketing en klantcontact, gratis (!) de mogelijkheid om ruim 150 kennissessies in 10 theaters bij te wonen. Doe inspiratie op van gerenommeerde sprekers en krijg advies op maat tijdens workshops en 1-op-1-gesprekken met experts.
Wat kunt u verwachten bij Gate 2020?
In het Gate 2020 theater, worden beide dagen 6 inspirerende sessies per dag georganiseerd met circa 50-80 bezoekers per sessie. Wij ontvangen u in onze Business Lounge waar de barista u voorziet van verse koffie. Om de eerste dag goed af te sluiten, organiseren wij op woensdag 19 april aan het einde van de middag een netwerkborrel. U kunt hier gezellig napraten met de sprekers en alle andere professionals vanuit de branche.
Inspiratie
Bent u benieuwd hoe bedrijven als a.s.r., Tui, Vacanceselect, ENGIE of Delta hun focus op klanttevredenheid hebben weten te behouden en te verhogen door een geheel nieuwe kijk op klantenservice te introduceren? Hoe zij grip krijgen op hun customer journey? En wat het effect is van Kennismanagement op de customer experience? Schrijf u dan snel gratis in op de website: http://multichannelconference.nl/gate2020
Wij ontmoeten u graag op 19 en 20 april bij De Fabrique in Utrecht!