Work from Home is “Here to stay!” Is uw organisatie er klaar voor?
Organisaties kiezen er steeds meer voor om medewerkers thuis te laten werken. Daarnaast is voor vele (potentiële) medewerkers de WFH-optie medebepalend voor de keuze van werkgever. Verschillende business cases geven duidelijk aan dat WFH een functionaliteit is die doorslaggevend is voor het succes van een Customer Contact Center. Alles wat u wilt weten over Work from Home, wordt beantwoord tijdens onze twee uur durende Learn & Go Seminars op donderdag 29 september aanstaande.
“Waar wacht u nog op?”
Marijn Hoogteijling, Manager Ro!Entree, Chris Krijger, Manager KANS! en Steffi Brodkorb, International Channel Manager VANAD Group, spreken over het onderwerp Work from Home. In een exclusieve setting met managers uit het bedrijfsleven bespreken zij de uitdagingen en unieke aspecten van een Customer Contact Center vanuit huis.
“Wat u altijd al wilde weten!”
Ons Learn & Go Seminar is geen eenzijdige powerpoint presentatie, maar een interactieve sessie in een exclusieve setting en informele sfeer. Bij uw aanmelding kunt u direct aangeven welke vragen u graag beantwoord wilt zien. U bepaalt de inhoud van het seminar. Om u zoveel mogelijk ruimte te bieden, hebben wij 10 plaatsen per sessie te vergeven, waarbij wij uitgaan van één deelnemer per organisatie (vol=vol). Elke sessie wordt afgesloten met een hapje en een drankje.
Meld u alvast aan
De VANAD Group Learn & Go Seminars worden gehouden op de campus van de VANAD Group in Capelle aan den IJssel. Meld u nu aan via deze website. U kunt kiezen uit een ochtend- of middagsessie. De seminars zijn gratis toegankelijk en bovenal een learning experience. Na registratie ontvangt u een bevestiging van uw deelname.
Graag tot ziens tijdens één van onze seminars!