Veel organisaties staan op het punt om hun contact center omgeving vanuit de cloud af te nemen in plaats van te investeren in hardware en software of kostbare upgrades daarvan. Cloud diensten bieden veel voordelen. Zo hoeft de ICT manager geen tijd meer te besteden aan het beheer van de contact center omgeving en kan zich richten op meer strategische zaken. De klantcontact manager kan zelf eenvoudig wijzigingen in de bereikbaarheid doorvoeren en hoeft ICT hier niet meer mee te belasten.
Belangrijke vragen beantwoord
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen on-premise systemen en cloud oplossingen? Wat betekent deze ontwikkeling voor u als ICT of contact center verantwoordelijke? En hoe zit het met de verschillen in kosten?
Antwoorden op deze vragen vindt u in het whitepaper: ‘On-premise vs. Cloud Contact Center’. Lees in 3 minuten de samenvatting van het whitepaper. Lees vervolgens per onderwerp de verdiepingsslag.
Na het lezen van het whitepaper On-premise vs. Cloud Contact Center:
- Begrijpt u waarom bedrijven overstappen naar een cloud oplossing.
- Heeft u inzicht in de belangrijkste verschillen tussen on-premise en cloud contact center.
- Bent u meer te weten gekomen over de verschillende type cloud omgevingen.
- Weet u wat een cloud oplossing u kan opleveren.
Download het gratis whitepaper
Download hier het whitepaper ‘On-premise vs. Cloud Contact Center’. Vul uw gegevens in en wij sturen het whitepaper direct naar u toe.