Tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School staat centraal hoe de klantenserviceafdeling van onschatbare waarde is bij het ontwikkelen van een doeltreffende chatbot. Het proces begint met actief luisteren naar en begrijpen van de werkelijke behoeften van de klant. Dit fundamentele inzicht legt de basis voor een succesvolle chatbot die nauwkeurig kan inspelen op de vragen en verzoeken van klanten.
Deze vragen komen aan bod
Tijdens de clinic is er ruimte voor reflectie op enkele belangrijke vraagstukken:
- Wat maakt een virtuele assistent eigenlijk zo praktisch?
- Welke beslissingen zijn noodzakelijk, variërend van het kiezen van tools tot aanpassingen in de organisatiestructuur?
- We delen waardevolle lessen die we hebben opgedaan uit boeiende cases, waaronder die van De Nederlandse Politie, EVBox en Bugaboo. Deze voorbeelden bieden concrete inzichten in de praktijk en illustreren hoe een doordachte aanpak van een chatbot het verschil kan maken in diverse sectoren.
Over de sprekers
Jeroen Marttin is Partner en Senior Consultant bij Studio Winegum. Door zijn ervaring op de klantenservice weet hij vanuit een gevoel voor mens en organisatie moeilijke strategische vraagstukken eenvoudig uit te leggen. Specialist in Conversation Design, digitale transitie en strategie.
Casper van den Broek is Partner en Senior Consultant bij Studio Winegum. Met zijn data-technische achtergrond en interesse is hij op de hoogte van nieuwe processen en verdienmodellen. Hij is specialist in digitale strategie, Data Intelligence en (AI-gedreven) chatbots.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic zal plaatsvinden van 09:30 tot 11:00 uur op woensdag 13 december
- De clinic is te volgen via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie om in te loggen