In de wereld van B2B-marketing zien we een toenemend gebruik van account-based marketingtechnieken om de prestaties op zowel het marketing- als verkoopvlak te verbeteren. Maar hoe ontwikkel je een doeltreffend account-based marketing- en salesplan? Hoe bepaal je welke content het meest geschikt is om de gehele Decision Making Unit (DMU) optimaal te bereiken gedurende hun klantreis? Hoe zorg je voor een vlotte samenwerking tussen marketing en verkoop tijdens de uitvoeringsfase? Je leert hier alles over tijdens de clinic van Beeckestijn Business School op 8 november.
Dit kun je verwachten
- Welke B2B-organisaties halen het meeste uit Account-Based Marketing (ABM)?
- Wat omvat een doeltreffend ABM-plan voor sales en marketing?
- Hoe stem je jouw boodschap en content af op de Decision Making Unit (DMU) van je target accounts?
- Wat kenmerkt effectieve B2B-campagnes?
- Hoe is de verdeling van taken en rollen tussen B2B-marketing en -verkoop?
Over de spreekster
Ingrid Archer is managing partner en director clients, strategy & succes bij Spotonvision. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in B2B-marketing- en communicatie en initieerde succesvolle campagnes in diverse sectoren en is expert op het gebied van buyer persona’s, buyer en customer journeys, contentmarketing en lead nurturing in B2B.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur op 8 november
- De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie