Wil je de juiste boodschap op het juiste moment en in real-time aan de juiste persoon versturen? Een goed begin is om klantdata effectief in te zetten om je (online) marketingactiviteiten beter zichtbaar te maken. Leer tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School hoe je met behulp van de nieuwste (AI)-technieken hyper-gepersonaliseerde campagnes kunt opzetten die voldoen aan de GDPR-richtlijnen. Zo kun je meer leads genereren, de conversie verhogen en werken aan klantenbinding en loyaliteit.
Deze onderwerpen komen aan bod tijdens de clinic:
- De nieuwste trends en ontwikkelingen
- Hoe je marketing automation effectief kunt inzetten
- Het gebruik van het customer data platform
- Data en de naleving van de GDPR-richtlijnen
- Een praktisch stappenplan om deze onderwerpen succesvol toe te passen.
Over de spreekster
Eva startte in 2017 met Relevant voor je Klant. Daarvoor heeft ze na een studie rechten en sociologie bij Xtandit-Xerox gewerkt. Een ultieme leerschool voor resultaatgericht werken in het bedrijfsleven. Als Marketingmanager ontdekte ze al snel het belang van een (h)echte samenwerking tussen Marketing- en Salesafdelingen en wilde hier meer mee doen. Dat leidde tot Relevant voor je Klant. Eva heeft scherpe inzichten, is pragmatisch ingesteld en ziet overal kansen. Ze is sterk in het uitdenken en opzetten van een juiste strategie en benodigde middelen.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur op 14 juli 3023
- De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie