Ben je benieuwd naar de belangrijkste customer experience trends van dit jaar? Meld je dan aan voor het gratis online event op 24 mei dat wordt gepresenteerd door Anders Jansen. Hier zullen de plannen van drie genomineerden voor de titel van Customer Experience Professional 2023 worden gepresenteerd. Bovendien kun je binnenkort het Customer Experience Trendrapport 2023 verwachten, dat door Beeckestijn Business School in samenwerking met Flowresulting is samengesteld. Hierin wordt je meegenomen door de vijf belangrijkste trends op het gebied van customer experience.
De vijf belangrijkste trends op het gebied van customer experience
Bedrijven moeten echte relaties met hun klanten opbouwen om te kunnen overleven. Wie deze relatie heeft, heeft de toekomst. In deze onzekere tijden voor klanten is het bieden van zekerheid het beste antwoord. Hoewel er veel mogelijkheden zijn om klanten te bedienen, is het belangrijk om je te focussen op toegekende waarde en toegevoegde waarde. Klanten willen zowel geavanceerde technologie als persoonlijke aandacht – high tech én high touch. Hoewel enquêtes en klantfeedback in overvloed aanwezig zijn, worden ze vaak niet effectief gebruikt om te luisteren en te verbeteren. Daarom is 2023 misschien wel de laatste kans voor klantfeedback. Tijdens het online event op 24 mei zal Anders Jansen, partner bij Flowresulting, de trends uit het trendrapport bespreken en laten zien wat deze trends kunnen betekenen voor jouw organisatie of opdrachtgevers.
Customer Experience Professional 2023
Wie mag de titel Customer Experience Professional 2023 claimen? Tijdens het evenement zullen drie genomineerden hun actuele, concrete en praktische CX-plannen presenteren, waarbij de jury aan het einde van het evenement de winnaar kiest. Deze prijs is geïnitieerd door Beeckestijn Business School om het vakgebied van customer experience verder te ontwikkelen en te professionaliseren. De beoordeling van de plannen is gebaseerd op de volledigheid, relevantie en creativiteit.
Genomineerden:
- Jaliene de Haas-Willemsen (Communicatiemedewerker bij Hogeschool Ede)
- Karlijn Rooms (Customer Experience Specialist bij eHealth Ventures Group)
- Armin van Oosten (Business Development Manager bij MWM2)