Veel bedrijven en organisaties hechten steeds meer waarde aan marketing en customer experience management. Het aantal managers en professionals werkzaam in dit vakgebied neemt dan ook toe. Om waarde toe te voegen aan zowel klanten als de organisatie is het belangrijk om over de juiste skills te beschikken. Tijdens de online sessie van Beeckestijn Business School zal Hans Molenaar je begeleiden in het aanleren van deze skills, kennis en competenties op het gebied van marketing en customer experience.
Op 15 mei krijg je tijdens de online sessie de kans om te leren van concrete voorbeelden en recent onderzoek. Daarnaast zal Hans Molenaar ingaan op de invloed van kunstmatige intelligentie op het vakgebied van marketing en customer experience en de kansen en bedreigingen die hiermee gepaard gaan.
Voor wie is deze sessie interessant?
De online sessie is geschikt voor iedereen die werkzaam is binnen communicatie, customer experience, customer service en marketing. Het is een essentiële sessie voor wie zijn positie op de arbeidsmarkt wil versterken, de toekomst van het vakgebied wil ontdekken of nieuwsgierig is naar een volgende stap binnen zijn of haar organisatie. Ook B2B marketeers, non-profit en zzp’ers kunnen hier veel aan hebben.
Over de spreker
Hans Molenaar is een ervaren spreker, maar ook oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Hij heeft zowel voor grote bedrijven als startups en B2B marketing en salesmanagement posities vervuld. Daarnaast is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs.
Praktische informatie
- Meld je gratis aan voor de sessie van Beeckestijn Business School
- Tijd: 16:00 – 17:00 uur op 15 mei 2023
- Aan het einde is er tijdens de Q&A ruimte voor vragen
- Online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met inloggegevens