Het is essentieel voor B2B marketeer om datagedreven demand generation toe te passen. Dit zorgt voor een continue stroom van kwalitatieve leads genereren en je verhoogt ook je omzet.
Binnen B2B is het cruciaal om de juiste doelgroep te bereiken en hen te motiveren om actie te ondernemen. De ouderwetse manier van leadgeneratie volstaat niet meer vanwege het veranderende koopgedrag. Maar hoe werkt demand generation eigenlijk?
Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School leer je hoe je een Demand Generation strategie effectief en datagedreven opzet en uitvoert. Hierdoor verhoogt het aantal kwalitatieve leads en je blijft zo groeien!
Dit komt aan bod
Tijdens de clinic komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Een specifieke doelgroep triggeren zodat er vraag ontstaat in de vorm van leads.
- In 4 stappen een Demand Generation Strategie opzetten
- Direct toepasbare strategieën om demand-generation campagnes op te zetten.
- Je krijgt best practices van bedrijven als Hubspot en Adobe.
Voor wie is deze?
De clinic is interessant voor B2B ondernemers en marketeers die graag 133% beter converterende leads willen binnenhalen, in verhouding met traditionele leadgeneratie.
Over de spreekster
Tanja Sanders, oprichter van Growth Agency, GrowthHub, is de expert op het gebied van Data-Driven Growth en B2B Demand Generation. Met haar jarenlange ervaring helpt ze ondernemers en marketeers om meer datagedreven te werken en daardoor hun bedrijf te laten groeien. Tanja heeft een passie voor data analytics en weet als geen ander hoe je klantdata met slim funnel denken op een effectieve manier kunt inzetten voor de groei van jouw organisatie. En daarnaast ook docent bij Beeckestijn!
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden op 5 april van 14:00 tot 15:30 uur
- De clinic zal online te volgen zijn
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie