De komst van AI heeft het marketing vak volledig op zijn kop gezet. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die voor veel marketeers nu nog onbekend zijn, maar die enorme gevolgen zullen hebben voor hun dagelijkse werkzaamheden. Het gaat dan om ontwikkelingen zoals ChatGPT, BARD en DALL-E 2. Marketeers die nog ouderwets post-its plakken voor persona’s en veel tijd kwijt zijn aan een blog, zullen het opnemen tegen marketeers die segmenteren en content creëren op basis van slimme modellen. Als marketeer is het regelmatig nodig om het vak opnieuw uit te vinden en te bepalen wat het betekent om marketeer te zijn.
Veel marketeers weten vaak niet waar ze moeten beginnen. Ook wordt de impact onderschat die AI zal uitoefenen op hun eigen werkzaamheden. AI is immers voorbehouden aan de Googles en Meta’s van deze wereld, toch? Juist zijn de mogelijkheden voor marketeers dichterbij dan we denken. Ben jij al voorbereid?
Deze online clinic van Beeckestijn Business School op 5 april is onmisbaar voor elke marketingprofessional die verder kijkt.
Dit komt aan bod
Tijdens de clinic leer je meer over:
- Impact van AI op marketing
- Praktische AI-toepassingen
- Demo van AI-tool
- De 4 stages van AI in Marketing
- Welke rol jij vervult als augmented marketing professional
Over de spreekster
Charida Dorder is zich na haar studie aan de Erasmus Universiteit helemaal gaan richten op ondernemerschap en A.I. Inmiddels is ze een van de toonaangevende specialisten op het gebied van A.I. toepassingen. Charida weet A.I. eenvoudig en praktisch uit te leggen zodat jij het direct kunt toepassen in jouw organisatie.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur op 5 april 2023
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie
- De clinic zal online te volgen zijn