Content Guru, leverancier van cloud contactcenter technologie, heeft vandaag nieuwe AI-functies aangekondigd binnen de storm® Machine Agent® intelligente automatiseringssuite.
Content Guru is nu in staat om gebruikers van de storm-services snelle selfservice en nauwkeurige antwoorden te bieden via spraak- en digitale kanalen. De nieuwste AI-mogelijkheden zijn ingebed in storm FLOW, de intuïtieve low-code beheertool van Content Guru. Als gevolg hiervan profiteren storm-gebruikers van nog meer controle en gedetailleerde end-to-end rapportage door de conversational AI-mogelijkheden binnen hun services.
Deze nieuwste integratie plaatst de AI-mogelijkheden in het hart van de storm Machine Agent-propositie en biedt een reeks voordelen voor storm-gebruikers, waaronder een breed scala aan talen door conversational-AI en begrip van natuurlijke taal. Door gebruik te maken van conversational-AI-tools kunnen organisaties in zowel de publieke als de private sector verder gaan dan de voordelen van traditionele Interactive Voice Response (IVR) en chatbots, die alleen worden aangedreven door Natural Language Processing (NLP)-technologie.
Het toevoegen van conversational-AI is een cruciale stap om organisaties in staat te stellen om te voldoen aan de eisen van hedendaagse klantervaring. De verbeterde functionaliteit en aanvullende mogelijkheden van Content Guru zijn een integraal onderdeel van het verbeteren van de ervaring van zowel de klant als de klantenservicemedewerker en het optimaliseren van kosten. De aanvullende mogelijkheden van storm Machine Agent stellen organisaties in staat om klanten door middel van selfservice nog beter te bedienen. Voor interacties die contact met een medewerker vereisen, heeft conversational-AI de mogelijkheid om de afhandelingstijd van medewerkers en repetitieve interacties te verminderen.
“AI speelt een steeds belangrijkere rol in het moderne contactcenter en we zijn verheugd om storm-gebruikers toonaangevende AI-mogelijkheden voor gesprekken te bieden”, legt Martin Taylor, medeoprichter en plaatsvervangend CEO van Content Guru, uit. “We zijn voortdurend aan het innoveren en verleggen de grenzen om nieuwe normen te stellen, en door de meest geavanceerde AI-oplossingen centraal te stellen in storm Machine Agent, zullen gebruikers nu profiteren van een reeks extra mogelijkheden en rapportageverbeteringen. De nieuwste integratie stelt organisaties in zowel de publieke als de private sector in staat om spraak- en digitale interacties naar een hoger niveau te tillen, terwijl ze de hoogste mate van controle en zichtbaarheid krijgen.”
Over Content Guru
Content Guru, een marktleider op het gebied van cloud communicatie technologie, levert bedrijfskritische Customer Engagement- en Experience-oplossingen aan honderden grote organisaties over de hele wereld.
De cloud-native omnichannel-communicatieoplossing van Content Guru, storm®, biedt vrijwel onbeperkte schaalbaarheid, ongeëvenaarde integratiemogelijkheden en toonaangevende AI. Content Guru zorgt ervoor dat contactcenters naadloos aansluiten op de behoeften van elke klant en medewerker. Het storm-platform wordt gebruikt door organisaties in de publieke en private sector in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië-Pac, in markten variërend van financiën en gezondheidszorg tot overheid en nutsbedrijven. Klanten vertrouwen op storm voor bedrijfskritische diensten, waaronder Sodexo, NHS England, Serco en G4S.
Ga voor meer informatie naar https://www.contentguru.com/nl.