In de mid funnel zijn de meeste kansen om jouw bedrijf te laten groeien. Maar hoe optimaliseer je content voor deze funnel? En hoe overtuig je mensen die jouw merk al kennen om het te overwegen? De think fase (mid funnel) verbindt kennen en kopen. Hiervoor is overtuigende en geloofwaardige content nodig die voorziet in behoeften. Ontdek het tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 25 januari.
Meerdere reclame-onderzoekers en reclamemakers zijn van mening dat merkenbouw een kwestie is van de lange adem en dezelfde korte, vluchtige boodschap maar herhalen. Echter is in onze cases naar voren gekomen dat goede inhoudelijke content je merk of propositie veel sterker kan maken en ook in staat is om conversie te stimuleren.
Dit komt aan bod
- Met meer dan 100 cases krijg je nzichten uit onze benchmarkdata dat je met goede inhoudelijke content echt stevig aan je merkimago en merkoverweging kan bouwen.
- Het meten en optimaliseren van de KPI’s van content.
- Welke cases goed scoren in de think fase en waarom?
Tijdens de clinic worden resultaten van recent kwantitatief en kwalitatief onderzoek gedeeld.
Voor wie is deze clinic?
Deze clinic is waardevol voor mensen die in hun dagelijkse werk met content marketing en merken bezig zijn: merkenbouwers, contentstrategen en content creators, content & online marketeers en marketing specialisten en onderzoekers.
Over de sprekers
Stephan van Velthoven en Robert Schueler hebben in 2019 het bureau Return on Content opgericht. Ze leggen de focus op hoe je de merkimpact van content kunt meten én hoe je je content kunt optimaliseren. Return on Content werkt voor grote merken als VodafoneZiggo, ANWB, Zilveren Kruis en KWF. Beiden hebben meer dan 20 jaar ervaring in onderzoek en onder meer gewerkt bij Ipsos.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie