Digital marketing trends 2023
Marketeers zullen in 2023 voor veel interessante uitdagingen komen te staan. Denk aan de storm in het social media landschap en de afstervende cookie. Gelukkig zijn er inmiddels veel ontwikkelingen om jou te helpen in je werk als marketeer. Zo wordt Media Mix Modeling (MMM) beschikbaar voor een steeds groter publiek. Verder komen er meer oplossingen voor het verzamelen van 1st party data. Jezelf verdiepen in tools en techniek is essentieel om in te kunnen spelen op deze ontwikkelingen. Als marketeer zal je kleur moeten bekennen. Is meer consumptie altijd beter? Er worden steeds meer daden en verantwoording over jouw plek in de keten geëist.
Binnenkort verschijnt het Digital Marketing Trendrapport 2023 van Beeckestijn Business school. Bart Meerdink neemt je mee in de belangrijkste trends tijdens het online event op 18 januari. De trends zijn tot stand gekomen door meer dan 100 digitale strategieën te analyseren . Het is aangevuld met internationaal onderzoek en een 3-tal interviews met experts uit de markt o.a. van Meta en B Lab. Verder legt Bart uit wat de trends kunnen betekenen voor jouw organisatie of opdrachtgever(s).
Digital marketing professional 2022
Wie krijgt de titel van Digital Marketing Professional 2022? Op basis van een actueel, concreet en praktisch plan zal er tijdens het event een winnaar worden gekozen door de jury. De prijs is een initiatief van Beeckestijn Business School. Het doel is om digitale marketing als vakgebied verder te ontwikkelen en te professionaliseren. De plannen worden beoordeeld op volledigheid, relevantie en creativiteit.
Binnenkort worden de nominaties bekend gemaakt.
Gratis Aanmelden
Meld je aan voor het online event op 18 januari.
- 18 januari 2023
- 09:30 tot 11:45 uur
- Via Live-stream