Amsterdam, 18 februari 2016 — Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) introduceert de fundamenteel verbeterde versie van Verint Workforce Optimization™, de software waarmee contactcenters en backoffice- en operations-afdelingen hun werknemers en dagelijkse werkzaamheden beter kunnen managen. De nieuwste release biedt een gloednieuwe gebruikerservaring en analytics, en geeft bedrijven dankzij innovaties op het gebied van performancemanagement meer inzicht in hoe hun werknemers presteren en in hoeverre zij hun targets behalen. Ook weten bedrijven met deze release aan de hand van deze inzichten beter welke acties zij moeten ondernemen.
De release komt op een moment dat de marktadoptie voor performancemanagementsoftware op het punt staat om toe te nemen. Saddletree Research deed hier recentelijk onderzoek naar en 22 procent van de door het analistenbureau ondervraagde respondenten gaf aan in 2016 hun performancemanagementoplossing te willen vervangen.
Balans tussen kosten, kwaliteit en service
Het managen van performance en productiviteit is voor de meeste bedrijven geen eenvoudige opgave, gezien de verschillende systemen, complexe processen en afwijkende performance-metrics tussen de verschillende rollen en functies waar ze mee te maken krijgen. Performancemanagement is een culturele en praktische zaak die van toepassing is op zowel individuele werknemers en teams, als afdelingen. Het vereist toewijding van het bedrijf, transparantie, een universele manier van meten en een focus op zakelijke doelen. Om bedrijven te helpen al deze aspecten onder controle te krijgen, biedt Verint Performance Management™ een uniforme reeks van dashboards, scorecards, coaching, e-learning en mogelijkheden voor gamification, die een closed-loop cycle en een geavanceerde aanpak van performancemanagement mogelijk maken.
De nieuwste release komt met een nieuwe, state-of-the-art gebruikersinterface die geavanceerde visualisatie ondersteunt, net als dataexploratie en performanceanalyses van zowel werknemers als het gehele bedrijf. Daarmee is het mogelijk om essentiële executive-inzichten op te doen, die helpen bij het nemen van beslissingen en het handelen op momenten dat elke seconde telt. De verbeteringen maken het managers verder mogelijk om effectiever te werk te gaan dankzij de nieuwe, flexibele scorecard widgets en dashboards. Tegelijkertijd profiteren werknemers van een intuïtievere performance-scorecard en van meer inzicht in hun persoonlijke metrics en in behaalde targets.
De oplossing biedt ook scorecard workspaces die samenvattingen en overzichten weergeven van performance, samen met heat maps, performancevergelijkingen en verschillende overzichten van key performance indicators (KPI’s). Met deze scorecard workspaces kunnen gebruikers visueel en automatisch antwoorden krijgen op hun vragen met betrekking tot werknemersbetrokkenheid. Denk daarbij aan vragen als: welke werknemers behalen en overtreffen hun targets? Op welke gebieden is er bij hen ruimte voor verbetering? Is de werknemersperformance over een bepaalde periode consistent? Waar gaat de performance vooruit en waar juist achteruit? Hoe presteren werknemers in vergelijking tot hun collega’s? In welke mate is de performance van een specifieke werknemer er over een bepaalde periode op vooruit of juist op achteruit gegaan?
Profiteren van geavanceerde analytics
Aan Verint Performance Management is verder een nieuwe widget toegevoegd voor het herkennen van verbeteringskansen. Daarmee is het voor organisaties mogelijk om – gebaseerd op data-analyse en criteria per gebruiker – automatisch te zien welke KPI’s kansen en ruimte voor verbetering bieden. Zo is het voor managers mogelijk om snel werknemers en KPI’s aan te wijzen, die op basis van hun scores of recente ontwikkelingen extra aandacht behoeven.
Ook biedt deze nieuwste release de mogelijkheid om te profiteren van Verint Gamification™, een oplossing die gamingmechanieken en wetenschap over spelgedrag inzet in een zakelijke omgeving. Met gamification is het voor organisaties mogelijk om de betrokkenheid van werknemers te verhogen, ze te motiveren om hun vaardigheden en kennis uit te breiden, problemen op te lossen en ze aan te sporen om actie te ondernemen en zelf grip te krijgen op hun performance.
De nieuwste versie van Verint Performance Management is nu beschikbaar. Lees meer over Verint Workforce Optimization.
Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen. Actionable Intelligence is essentieel in een dynamische wereld van enorme informatiegroei. Het geeft organisaties essentiële inzichten en stelt beleidsmakers in staat te anticiperen, te reageren en actie te ondernemen. De Actionable Intelligence-oplossingen van Verint helpen organisaties drie belangrijke uitdagingen aan te pakken: optimalisatie van customer engagement, security intelligence, en fraud, risk en compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld.
###
Neem voor meer informatie contact op met:
Progress Communications
Inger Hund / Ruud Berendsen
Verint@progresscommunications.nl
T: 020 363 11 52