Binnen het marketing en CX vakgebied is er een stijgend aantal managers en professionals werkzaam. Om waarde toe te voegen aan organisaties en klanten hebben marketeers bepaalde skills nodig. Maar welke skills zijn essentieel voor marketeers? Dat leer je tijdens deze online sessie van Beeckestijn Business School.
Datum: 12 december
Tijd: 16:00 – 17:00 uur
Locatie: Live-stream
DIT KUN JE VERWACHTEN
Tijdens een interactieve sessie neemt Hans Molenaar je mee in skills, competenties en kennis. Met behulp van concrete voorbeelden en recente onderzoeken laat hij zien waar veel behoefte voor is. Ook wordt kunstmatige intelligentie besproken dat in de toekomst invloed zal hebben op customer experience en marketing. Maar wat zijn de bedreigingen en welke kansen zijn er mogelijk?
OVER DE SPREKER
Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Ook is hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates B2B marketing en salesmanagement posities vervuld.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze sessie van Beeckestijn Business School
- De sessie wordt gehouden van 16:00 tot 17:00 uur
- De sessie zal te volgen zijn via een live-steam