Als marketeer wil je dat reclame leidt tot een positief effect. Vaak wordt er vooraf onderzoek gedaan naar de effecten van hun reclame, om zo te zorgen dat media uitgaven zinvol worden besteed. Maar hoe maak je effectief reclame die de juiste resultaten levert voor je product of dienst? Door neuroscience ben jij in staat om de effecten van reclames te voorspellen. Ontdek hier meer over tijdens deze gratis online clinic van Beeckestijn Business School!
Datum: 23 november
Tijd: 09:30 – 11:00 uur
Locatie: Live-stream
DIT KOMT AAN BOD
Zelf zul je ervaren wat de rol is van onbewuste processen. Met behulp van cases wordt er laten zien dat breinactivatie beter voorspeld wat we doen dan wat we hardop denken en vinden. Daarnaast worden er voorbeelden gegeven van belangrijke learnings die je direct kan gebruiken voor het maken van effectieve reclame-uitingen.
OVER DE SPREKERS
Walter Limpens en Vladimir den Baars werken beiden bij neuro onderzoeksbureau Neurensics. Neuro onderzoek maakt gebruik van methodieken die onbewuste brein-activiteit vastleggen. Met meer dan 10 jaar ervaring behoort Neurensics tot de voorlopers in deze discipline, waarbij fMRI onderzoek van begin af aan de basis vormde.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 – 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-steam