Hoe is het mogelijk dat merkbouwen ineens weer een prioriteit is van CMO’s? Jarenlang stond merkbouwen bekend als was weggegooid geld en het stond jaren onderaan de prioriteitslijst van CMO’s. Dit jaar staat het budget voor merkbouwen zelfs op een historisch hoogtepunt! Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat kun je doen om het te verbeteren? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School op 19 oktober legt Ingmar dit allemaal uit.
Datum: 19 oktober
Tijd: 09:30 tot 10:30 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
DIT KUN JE VERWACHTEN
Tijdens de clinic wordt er informatie gegeven over de regels voor merkbouwen in een digitaal tijdperk. Je leert hoe je klassieke principes met nieuwe technieken kunt mixen, hoe ver je moet gaan in Performance Marketing en wat AI betekent voor je merk. Verder wordt er besproken hoe je gedrag kunt beïnvloeden, of Google en Amazon een bedreiging zijn voor je merk én wat de financiële waarde is van je merk.
OVER DE SPREKER
Ingmar is merkstrateeg, hij is sterk in merkbouwen in het digitale tijdperk. Ingmar is oprichter van Mountview, een toonaangevend bureau voor merkstrategie. Hij hielp meer dan 100 merken met hun strategie: bekend en onbekend, B2B en B2C, goede doelen en consumentenmerken, frisse startups en gevestigde reuzen.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 10:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een livestream