Bij het creëren van een sterk merk zijn de medewerkers het meest belangrijk. Pas als je medewerkers het merkverhaal voelen, beleven en in de praktijk brengen, gaat de klant de onderscheidingskracht van je merk écht opmerken. Maar hoe zorg je ervoor dat je medewerkers dit gaan doen? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 28 september
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
WAT KUN JE VERWACHTEN?
Deze clinic gaat over de inzet van internal branding zodat je merk door de medewerkers geleefd wordt en daarmee echte impact maakt. Deze clinic gaat je helpen om naar jouw internal branding strategie te kijken vanuit verschillende invalshoeken. Er wordt ingegaan op de verschillende niveaus van internal branding; denken, doen en voelen. Ook worden praktijkervaringen en best practices gedeelt, zodat jij direct na de clinic zelf aan de slag kunt.
OVER DE SPREEKSTERS
Alisa Post
Alisa Post is oprichter en eigenaar van Buro Dirigo, gespecialiseerd in internal- en employee branding. Als strategisch adviseur begeleidt ze organisaties bij het (her)positioneren van hun merk en werkt ze het liefst samen met zowel HR als Marketingcommunicatie om de medewerker centraal te zetten in de uitvoering van de merkstrategie.
Martine van Blaaderen
Martine van Blaaderen is senior communicatieadviseur bij Buro Dirigo en combineert creativiteit met visie voor merk én mens. Ze weet een strategisch fundament te leggen dat met doelgerichte communicatie intern echt gaat leven.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-steam