Iedereen gelooft wel in klantfeedback, maar het toepassen in de praktijk blijkt lastig. Waar zit de echte kracht van klantfeedback? En hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie optimaal gaat presteren? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 8 juni
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
ONDERWERPEN DIE AAN BOD KOMEN
Tijdens deze clinic wordt aan de hand van concrete voorbeelden en cases wat de bekende valkuilen zijn met betrekking tot klantfeedback en hoe je hieruit kunt ontsnappen. Daarbij komen de volgende onderwerpen aan bod:
- De ‘even’ mythes van NPS
- De beste alternatieven voor NPS
- De gouden regel bij klachten
- De meest impactvolle klantfeedback-vraag die elke klantreis nodig heeft.
- De valkuilen
OVER DE SPREKER
Anders Jansen is partner bij Flowresulting & docent bij Beeckestijn. Hij adviseert klanten op het gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving, NPS en customer journey. Vanuit zijn ervaringen voor klanten als Rabobank, Obvion en Loyalis neemt Anders je mee in onderwerpen als Customer Experience en Service Excellence. Daarnaast is Anders in 2020 uitgeroepen tot docent van het jaar binnen de vakgebieden Customer Experience, CRM & Data.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream