Rotterdam, 2 februari 2016
Vernieuwende concepten voor de interactie met uw klant worden mogelijk met Online Contact Center van Mtel. Vanaf vandaag is de nieuwe versie van Online Contact Center beschikbaar. De contact center dienst van Mtel biedt een complete omnichannel klantcontact omgeving vanuit de cloud. Hiermee richt u eenvoudig nieuwe bedieningsconcepten in die bijdragen aan een hogere klanttevredenheid en een efficiëntere manier van werken.
Online Contact Center biedt compleet nieuwe agent en supervisor interfaces plus de mogelijkheid om eenvoudig kleine applicaties, zogenaamde gadgets, in de agent interface te tonen.
De interface is een smalle toolbar aan de linkerkant van het scherm geworden waardoor het scherm volledig beschikbaar is voor klantinformatie uit bijvoorbeeld uw CRM en ERP systemen. Hierdoor kunnen uw agents in één oogopslag alle benodigde informatie zien om snel te reageren op een klantvraag, zonder steeds te hoeven wisselen van applicatie. De gadgets kunnen bijvoorbeeld ingezet worden om tijdens of na een gesprek via SMS een link te sturen naar een webapplicatie of om de agent inzicht te geven in de persoonlijk scores.
Mtel heeft als eerste leverancier van klantcontact oplossingen een cloud contact center oplossing in de Nederlandse markt geïntroduceerd (2007). Inmiddels worden de cloud contactcenter diensten van Mtel gebruikt door honderden organisaties en duizenden agenten. “Het afgelopen jaar is een doorbraak geweest voor onze SaaS contact center diensten door de adoptie van contact center software uit de cloud. Ook bij organisaties met meer dan 100 seats.” zegt Remco Spierings, Directeur Sales & Marketing bij Mtel.
Mtel onderzoekt de markt voor multi tenant oplossingen continu. Hieruit blijkt dat onze technologiepartner Enghouse met CC:SP de beste software oplossing biedt die momenteel beschikbaar is in de markt. Hierbij is gekeken naar de geboden functionaliteit en de betrouwbaarheid van het platform. Leon Schuurmans, Directeur Business Development bij Mtel: “We zijn er trots op dat Enghouse voor Mtel heeft gekozen als launching partner voor OCC7. De ontwikkelkracht van Mtel samen met de mogelijkheden van OCC 7 zorgen ervoor dat Mtel kan blijven voldoen aan de wensen van de dynamische Nederlandse markt”.
Bestaande Online Contact Center klanten van Mtel groeien mee naar de nieuwe versie. Hiernaast voegt Mtel dit jaar in hoog tempo nieuwe functionaliteit toe, zoals gadgets voor WhatsApp, Skype for Business en Salesforce. Hiermee profiteren de Online Contact Center klanten van Mtel maximaal van de nieuwe versie.
Bent u geïnteresseerd in een cloud contact center? Schrijf u in voor het webinar op 25 februari. Mtel gaat graag met u in gesprek over de mogelijkheden van Online Contact Center binnen uw organisatie.
Over Mtel
Mtel is voor honderden organisaties de GespreksPartner in klantcontact. Mtel biedt een compleet portfolio aan slimme communicatie diensten waarmee u uw klantcontact kunt aansturen en monitoren. Deze diensten leveren wij vanuit de Mtel Trusted Cloud in een Software-as-a-Service (SaaS) model. U kunt onze diensten desgewenst eenvoudig integreren met uw bestaande ICT infrastructuur.