Wat is de businesscase van customer experience (CX) management? En hoe verbeter je de CX in jouw organisatie? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 16 februari
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
DIT KUN JE VERWACHTEN
Tijdens deze clinic vertelt Hans Molenaar hoe je een CX businesscase maakt. Dit doet hij aan de hand van mooie voorbeelden en praktische bouwstenen, waarmee jij na de clinic direct mee aan de slag kunt om je eigen CX plannen beter financieel te kunnen onderbouwen.
OVER DE SPREKER
Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en salesmanagement posities vervuld.
AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream